Chantal
Ik ben nu ruim zeven jaar zzp’er in functies als office manager, directiesecretaresse en PMO’er.
In tijden van economische crisis was het eind 2010 een stuk lastiger om een nieuwe opdracht te vinden. Ik was dan ook ontzettend blij met het telefoontje van Sylvia van MATCHT. Zij had mijn CV op internet gevonden en had mogelijk een opdracht voor mij. Met dit soort zaken is het veelal snel schakelen. Sylvia en ik hadden nog niet eerder samengewerkt dus we hebben meteen voor dezelfde dag nog een afspraak gemaakt.
Na uitgebreid met elkaar gesproken te hebben kwamen tot de conclusie dat ik een goede kandidaat zou zijn voor de PMO functie bij Aegon. Het gesprek met Sylvia heb ik als zeer positief ervaren, ze weet waar ze het over heeft, heeft ruime ervaring in de branche en heeft in het gesprek goed kunnen achterhalen wie ik ben en wat ik kan. Zij heeft mij dezelfde dag nog bij Aegon voorgesteld, twee dagen later kon ik daar op gesprek en een week later ben ik daar begonnen. Ik heb ruim een jaar bij Aegon gewerkt, eerst als PMO’er en later als traffic assistent op de marketing afdeling.
Sylvia heeft in deze periode op gezette tijden contact gehouden met zowel mij als Aegon om te zien of alle partijen nog tevreden waren met de samenwerking. Ook administratief was alles altijd goed geregeld, contractverlengingen werden op tijd opgevolgd en facturen op tijd betaald. Ik ben erg tevreden over de samenwerking met MATCHT en zal Sylvia wederom benaderen als ik op zoek ben naar een nieuwe opdracht.